29 gru 2015

Moje przemyślenia

 
Hej. Macie już listę postanowień noworocznych? Ja jeszcze nie. Zamierzam dzisiaj, właśnie tutaj zrobić taką swoją listę i podzielić się z wami moimi przemyśleniami.
Może kogoś w ten sposób zainspiruję do zrobienia własnej listy, kto wie.
 Zapomniałam złożyć wszystkim życzeń z okazji świąt, ale teraz to chyba raczej nie wypada, więc życzę wszystkim świetnego sylwestra i zabawy do rana.
 
~bardziej przyłożę się do nauki
 
~bardziej zadbam o blog
 
~postaram zmienić trochę design
 
~będę więcej szyła na maszynie
 
~postaram się nie kupować więcej dekoracji do domu
 
Cóż to chyba na tyle tych moim postanowień noworocznych. Napiszcie czy wy już zrobiliście swoją listę postanowień.
 





 
 

4 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie zrobiłam , muszę się za to zabrać .Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam

    rasberrrt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak byłam mała to bardzo chciałam umieć szyć na maszynie! (Babci zazdrościłam):D
    Moje postanowienia są w trakcie robienia:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała zdrowiej się odżywiać.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, aby Twoje postanowienia się spełniły.
    Więcej o postanowieniach, możesz przeczytać w moim ostatnim poście :)

    my-life-story-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń