1 gru 2015

Chyba coś zmienię

Hej. Tak wiem długo mnie nie było i bardzo za to przepraszam. Nauka jest teraz dla mnie najważniejsza i szczerze mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. W trzeciej klasie nauczyciele dużo wymagają i ja sama od siebie wymagam więcej dla tego wyszło tak, że nic nie dodawałam przez prawie cały miesiąc.
Zmiana tematu.
Coraz częściej zastanawiam się nad zmianą tamatyki bloga. Wiem on nie ma żadnej tematyki, ale  myślę o tym aby można było tu znaleźć dużo DIY jak coś uszyć, albo zrobić do domu.
Zauważyłam, że duża ilość dziewczyn w moim wieku na blogu pisze właśnie takie coś co ja do tej pory czyli wszystko i nic.
 Bardzo zmotywowało mnie to do dalszej pracy i mam nadzieję, że taki blog o szyciu i oczywiście o ogrodach może być ciekawy i dość inny. Okej nie chcę zdradzać wszystkiego ale chciałam się podzielić z wami czym co przez długi już czas wędruje po mojej głowie.
 




 

2 komentarze:

  1. W taki razie życzę powodzenia przy zmianach :)

    Buziaki!
    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez jestem w trzeciej klasie i wiem jak jest ciężko ;) Powodzenia w zmianach!

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń