7 lis 2015

Monotonia

Od pewnego czasu zauważyłam, że moje życie przejęła monotonia.
Całymi dniami robię praktycznie to samo co wcześniejszego dnia.
Całe 5 dni budzę się o tej samej godzinie, idę się ogarnąć i czas do szkoły.
Jest tak co dziennie i to naprawdę jest dziwne.
Po szkole przychodzę zmęczona i nie mająca siły na nic no, ale cóż mam zrobić.
Szkoła to mój obowiązek NIESTETY.
 
 Przychodzę ze szkoły, jem obiad i lecę do lekcji.
Później trochę nauki nie zaszkodzi i resztę dnia
(kilka godzin) mam swobody.
Teraz powiem, że trzecia klasa gimnazjum jest naprawdę trudna i wykańczająca.
Nauka do egzaminu, żeby wypaść jak najlepiej jest trudna i żmudna.
 
A wy popadliście w monotonie?
 




 

2 komentarze:

  1. Niestety szkoła wykańcza, że nic się więcej nie chce robić i każdy dzień wygląda tak samo :/ Ciekawe zdjęcia.

    http://moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń