23 paź 2015

Kreatywna kolorowanka.

Dzisiaj witam was w bardzo dobrym humorze i z bardzo ciekawym postem. Cóż mam na myśli? Już chyba można się domyślić z tytułu, że będzie to o kolorowance.
Moja siostra była we Francji w wakacje i przywiozła mi ekstra rzecz, a mianowicie kolorowankę dla dorosłych.
 
Hymm pewnie niektóre osoby zadadzą sobie pytanie co to jest i dla czego dla dorosłych.
 
Już wyjaśniam. Nie jest to kolorowanka taka jak dla dzieci, nie znajdują się tam samochodziki, zwierzątka i to co zazwyczaj tam jest.
W mojej motywem przewodnim są kwiaty i natura. Teraz w Polsce stało się to bardzo popularna, ale ja mogę się pochwalić, że dostałam ją  miesiąc przed tym jak kolorowanki dla dorosłych weszły na Polski rynek.
 
Po co są te kolorowanki?
 
W niej znajduje się bardzo dużo drobnych elementów i żeby to "ładnie" pokolorować trzeba się uspokoić, odprężyć i zrelaksować.
Ekstra sprawą jest to, że taką rzecz można wszędzie zabrać i oczywiście kolorować. Później pokolorowany obrazek wsadzamy w ramkę
i
GOTOWE.



 



 

9 komentarzy:

  1. Wyzsza szkoła jazdyt o pokolorować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham kolorowanki , zawsze wieczorem lubie sobie pokolorowac przed snem i wtedy latwiej mi usnac :)

    Pozdrawiam ♥
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kodowania ciekawie wygląda.

    Pozdrawiam
    bajkowoanastypoem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie kolorowanki! sama mam dwie i bardzo chętnie się przy nich odprężam po ciężkim dniu ;)
    świetny post ! :)
    serdecznie zapraszam do siebie http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kocham kolorować! A już w listopadzie w Empiku bęzie zentagle, to dopiero będzie zabawa
    http://www.empik.com/zentangle-tworczy-relaks-opracowanie-zbiorowe,p1114223853,ksiazka-p

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorować jest świetnie, ale weź i zaprojektuj coś takiego, po prostu szacun dla osób, które takie coś rysują *o*
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super wpis ;)
    http://nonpaareil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń