28 sie 2015

Ja już w pełnej gotowości a wy?

Dzisiejszy wpis będzie typową notką o tym co się u mnie dzieje i o nadchodzącym wielkimi krokami roku szkolnym. Pewnie kilka osób zadaje sobie pytanie dla czego jej tak długo nie było? Otóż wyszło tak, że strasznie zniechęciłam się do blogowania ponieważ nie widzę żadnych sukcesów, okej ale zakończmy ten temat. Teraz jestem już w domu i mam wielką chęć do napisania czegoś, czegokolwiek. Ze zbliżającym się rokiem szkolnym trzeba się pogodzić i już. Z miesiąc temu zaczął się szał zakupów szkolnych mam na myśli buty, plecaki, przybory szkolne i książki. W tym roku oszczędziłyśmy sobie z mamą stanie w godzinnych kolejkach w księgarni i dokupiłyśmy mi książki przez internę. Z potrzebnych mi rzeczy do szkoły mam wszystko oprócz plecaka. Plecak najważniejszy przedmiot każdego ucznia którego ja nie mam. Doszłam do wniosku z mamą, że zakupimy jakiś ekstra plecak na wyprzedaży. Jeśli też macie takie plany napiszcie w komentarzu. Może zrobię wam listę rzeczy do szkoły. Chcę żeby to było takie przypomnienie czy oby na pewno wszystko macie. Jeśli ja czegoś zapomniałam napiszcie mi o tym.
 
♥Książki!
 
♥Przybory szkolne (nożyczki, długopis ,ołówek, zakreślacze itp.)
 
♥Piórnik.
 
♥Plecak.
 
♥Buty.
 
♥Worek na kapcie.
 
♥Zeszyty.
 
♥Jakieś bloki rysunkowe.
 

 


 




5 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia :***

    http://rogulska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już rok szkolny rozpoczęłam dwa tygodnie temu ;)
    Ciekawe i ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kupienie książek przez internet to super opcja, te kolejki w księgarniach są straszne!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia, szkoła tuż, tuż :)
    fidelisadmortemm.blogspot.com a u mnie back to school

    OdpowiedzUsuń
  5. Supwr zdjęcia, ja mam tylko książki :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń