6 lip 2015

Blogerki XI wieku

Hejka♡!Dzisiaj mam temat o nastolatkach takich jak ja które prowadzą blog nie dla przyjemności tylko dla ..... Zaraz się dowiecie.
Wiem, że zdania na ten temat będą podzielne, ale ja odnoszę takie wrażanie, że dziewczyny zakładają blog tylko dla współprac. Co mam na myśli mówiąc współpraca?
Współpraca to coś takiego, że dziewczyna pisze do firmy np. z kosmetykami lub firma do dziewczyny czy nie zechciałaby pokazywać ich produkty na swoim blogu w zamian za drobny upominek z ich kosmetyków.
Jest to przykre, że strasznie dużo nastolatek zakłada blog tylko dla darmowych ciuszków lub czegoś innego. Moim zdaniem najgorszą opcją jest to, że jeśli ma się bloga modowego to nawiązuje się współpracę z kosmetykami. No ludzie HALO! Blog modowy powinien mieć kontakt z firmą modową, a nie z kosmetykami. Wszystko dla ludzi, ale to już jest drobna przesada. Właśnie w taki sposób niszczy się opinia o młodych dziewczynach, które blogują.
Ja na dzień dzisiejszy nie współpracuję z żadną firmą bo nie jest mi to do szczęścia potrzebne. Wiadomo fajnie by było gdy ktoś napisał z taką propozycją, ale nie trzeba.
Dla mnie blog jest formą komunikacji z innymi ludźmi.
TO tyle w temacie! Życzę miłego dnia i codziennego uśmiechu na buzi.  
 + Dzisiaj was zasypię zdjęciami.











15 komentarzy:

  1. Dla mnie współpraca, to forma pewnej nagrody za dobrze wykonywaną pracę- blogowanie :)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia. Każdy uważa że blogerki piszą blogi tylko dla współprac !! A to nie prawda.

    Pozdrawiam !
    All Pastel World ♥ klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne zdjecia <3 ja widze coraz wiecej dziewczyn, ktore zakladaja bloga dla wspolprac... byle jaki wyglad, tekst i zdjecia na odwal sie... masakra :(
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Blogerki XXI wieku, jak już ;)
    Bardzo ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. są też współprace za które blogerki dostają pieniądze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zasmuca mnie to, gdy widzę dziewczyny z minimalną liczbą obserwatorów i masą banerów reklamowych. To nie wygląda naturalnie. Po co być tak łasym na darmowe ubrania?

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  8. No, w XI wieku zapewne mieli bardzo ciekawe blogi. :")

    ॐ cute-horror.blogspot.com ॐ

    OdpowiedzUsuń
  9. tak jest że niektóre zakładają blog dla współprac..
    Może wspólna obserwacja?
    Ja już zaobserwowałam i liczę na uczciwy rewanż :)
    http://beansjolanta-blog.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda - smutne jest to, że ludzie w większości piszą dla wspomnianej współpracy, bo to przecież takie "fajne". Żałosne jest to, że niektórzy mają takie parcie na fejm, aż się smutno robi z tego powodu, eh.

    xoxolyy, to ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie i to jest przykre i żałosne.

      Usuń
  11. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Pytania masz na moim blogu :)
    http://nowakczi2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam. ale nie bawię się w coś takiego. :(

      Usuń
  12. Ja nie widzę nic złego we współpracach pod warunkiem, że są podejmowane z rozsądkiem i nie są głównym celem bloga ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń