15 maj 2015

Lilac-Bez

Lilac to najpiękniejsze drzewo, krzew które kwitnie wiosną.
Pewnego pięknego dnia wybrałam się z koleżankami na pole, które jest kilka domów dalej.
Zawsze tam chodzę ponieważ rośnie tam przepięknie pachnący i wyglądający bez.
Gdy podeszłam bliżej i zobaczyłam jak dużo tego tam jest myślałam, że śnię. 
Lilac ma najpiękniejsze kwiaty które są w różnych słodkich kolorach np: jasny róż, ciemny róż, fiolet lub biel, a czasem są pomieszane.
Wracając do tego dnia. 
Jak już wróciłam do domu i wstawiłam kwiaty do wazonu od razy było czuć przesłodki zapach kwiatów bzu. 
Bez inaczej nazywany Liliackiem. 
Ja mieszkam na wsi od dzieciństwa i podstawą dekoracji w naszym domu są kwiaty.  
Lilac to bardzo częsty gość, ale oprócz tych kwiatów często są tulipany lub konwalie.
Innymi słowy z tego co można wywnioskować z tego co napisałam to bez ma najpiękniejszy zapach pod słońcem. 







1 komentarz: