26 maj 2015

4 opcje spędzania wolnego czasu.

Hejka! Został mi jeszcze z miesiąc nauki, a później WAKACJE! Jupi. Jak się każdy domyśla ostatnie tygodnie szkoły są najgorsze z wielu przyczyn. 
----------------------------------
Teraz każdy chce się poprawiać i wyciągnąć na jak najlepszą ocenę. Nauczyciele też dostają „fioła” i robią jak najwięcej się da sprawdzianów, kartkówek itp, Myśląc, że to nam ułatwi. Teraz całe dwa tygodnie mam zajęte przez sprawdziany i odpowiedzi. 
Mam nadzieję, że szybko minie ten miesiąc i będę miała już wszystko z głowy. Przejdźmy do tematu posta. Chciałabym powiedzieć wam jak spędzam wolny czas i może kogoś to zachęci do wyjścia sprzed komputera i spotkania się z przyjaciółmi na świeżym powietrzu.

1.Jazda na rolkach, rowerze, hulajnodze lub deskorolce to moim zdaniem najlepszy środek komunikacji i może zrzucenia paru kilo. (mi się to nie przyda :D)

2.Wyjście na spacer ze znajomymi albo rodziną. W wiosenny wieczór spacer po lesie lub parku to najlepsza możliwa opcja do wybrania.

3.Leżenie na hamaku i czytanie ulubionej książki. Ja najczęściej jak zabieram książkę na hamak to wychodzi tak, że usypiam i z czytania nici.


4.Słuchanie muzyki i wygłupianie się ze swoim pupilem na podwórku. W moim przypadku z kotem albo psem. 









7 komentarzy:

  1. Fajny post! Podobnie spędzam wolny czas! Zapraszam do mnie :) http://sound-of-life-by-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham jezdzic na rowerze❤
    a w szkole juz nawet lajtowo.:3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilo to przedrostek, majacy wartosc tysiac, ktory dodaje sie do poszczglnych jednostek. Poprawnie napisac powinnas kilogramy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszczegolnych*
    Przepraszam za zjedzenie kilku literek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły :) Jeszcze tylko trochę i niczym się obejrzymy - będą już wakacje.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie to lubię robić najbardziej w wakacje! Bardzo fajny blog! Obserwuję :)
    olikk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń