14 kwi 2015

To już rok z wami

Hejka! Właśnie nadszedł tak długo wyczekiwany przeze mnie dzień, a mianowicie rok na blogu.
Dokładna data roku na blogu to 09.04.2015 (czwartek)
Niestety nie miałam czasu nic dodać właśnie w tak szczególnym dniu dla mnie i może dla moich czytelników. 
Z tej okazji chciałabym dodać swój pierwszy konkurs i zobaczyć jak to jest. 
Do wygrania są przytulanki uszyte przeze mnie. Można użyć je jako element dekoracji pokoju, domu, ogrodu albo podarować go komuś. Ekstra prezent!

Zasady Konkursu: 
*musisz publicznie obserwować mój blog.

Tak naprawdę to tylko to. Nic męczącego i strasznego.

W komentarzu napisz:
Obserwuję jako:
Mój e-mail:
Tak to tylko chwila, a możesz wygrać coś ekstra.
Wyniki konkursu będą 30 Kwietnia 2015 roku.





1 Miejsce: Niebieski  króliczek i zawieszka ptaszek.
2 Miejsce: Pomarańczowy króliczek.

10 komentarzy:

  1. Obserwuję jako angelouxxxx
    Mój email- angelika-kowalska2000@o2.pl
    Śliczne rzeczy<3
    angelika-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako MISS JULA
    Mój mail jjarocka5@wp.pl
    Masz talent! <3 Cudowne przytulanki <3
    my--magic--world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Jull Blooog
    email: juliawa2002@wp.pl

    Śliczne przytulanki! Świetne zdjęcia.

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia wszystkim :)
    Zapraszam na mojego bloga :http://nowakczi2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super konkurs, życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję jako - Martyna Z.
    mail - martineczka96@gmail.com

    Gratulacje roku bloga !

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako - My World
    e-mail - myworld9987@gmail.com
    Życzę wszystkim powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Martyna B
    e-mail: martyna2oo1@wp.pl

    Powodzenia wszystkim! :) I gratulacje sukcesów!

    my-life-story-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń