4 kwi 2015

Kolor

Hejka! Przy większym namyśle uświadomiłam sobie, że strasznie dużo dzieci i młodzieży ubiera się na czarno i biało. Tak wydaje się to dziwne co napisałam, ale jest to smutna prawda. 
Gdy przechodzę przez pasy, albo idę chodnikiem spotykam masę strasznie młodych ludzi (w moim wieku) którzy się nie uśmiechają, są ubrani na czarno i patrzą tylko w swój telefon. Mam wrażenie jakby nie cieszyli się życiem i szli z przymusy czy coś takiego. Do czego zmierzam? Owszem zmierzam do tego, że ludzie powinni być uśmiechnięci i kolorowi. Hahaha tak, tak kolorowi, czyli ubrani w żółty płaszcz i jasno niebieski szalik. Dużo osób ubiera się w smutne kolory i świat robi się taki ponury, jeszcze jak pada deszcz i jest zimno na dworze to robi się totalnie mrocznie, nie przyjemnie i dziwnie. 
Więc UWAGA!
Ubierajmy się bardziej kolorowo, cieszmy się życiem i uśmiechajmy się nawet do osoby nam obcej. 
Od razu zrobi się nam milej gdy będziemy przechodzić na pasach, a jakaś starsza pani uśmiechnie się do nas i powie jakieś miłe słowo. Okej z tym miłym słowem przesadziłam, ale też by było sympatycznie usłyszeć coś miłego na jakiś temat. 
Po odwzajemnieniu uśmiechu będziemy mieli np leszy dzień, humor i nastrój załóżmy w pracy, albo w szkole. 
Dziękuję za 100 obserwatorów jest mi strasznie miło. 






18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Hahaha dziękuję bardzo i wpadnę do ciebie na blog. :)

      Usuń
  2. Uśmiech jest dobry, ale nie należy go wymuszać :)


    http://oliwkaaja.blogspot.com , zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja . Zapraszam ----> stylzyciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje 100 obserwatorów! Ładny wygląd bloga :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Roko najlepsze!!
    Wspólna obserwacja? :D
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja staram się ubierać kolorowo i często się uśmiechać :) W mojej szkole prawie wszyscy są ponurzy... Przykre, ale prawdziwe! Warto podrzucić w swoich szkołach pomysł z organizacją tygodnia koloru! (tak właśnie jest u mnie) Na każdy dzień przypada wtedy inny kolor i każdy musi mieć na sobie chociaż jedną rzecz tego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się że kolor ubrań w żadnym stopniu nie odzwierciedla naszych emocji, lecz gusta i modę. Ja kocham czerń, biel i szarości a jestem mega szczęśliwą osobą. Muszę się zgodzić co do kwestii uśmiechu, róbmy to częściej, byleby szczerze! :)

    alexshia-a.blogspot.com | pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie połowa szkoły jest na czarno. Druga połowa to maluchy którzy(nawet chłopcy o.O) są na RÓŻOWO...
    http://smileforcat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uśmiech... to mi nie wychodzi :D A ubrania to ubrania i nie sądzę, ze one powinny świadczyć o tym, czy ktoś jest szczęśliwy :) W każdym razie fajny post i ładne zdjęcia! :)

    http://darkcloud-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz więcej jest takich ludzi niestety,z tego co opowiadali mi dziadkowie to kiedyś pomimo biedy ludzie byli szczęśliwi,teraz ludzie mają wszystko i świat jest szary:/
    nataszablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie masz rację powinniśmy się więcej uśmiechać. Zapraszam do mnie
    haniunia01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja przez całą zimę chodziłam głównie w stonowanych kolorach, ale teraz zamierzam zainwestować trochę kaski w barwniejsze ubrania :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację większość tylko czarny szary i biały . Ja jednak wolę kolorowe sukienki :D

    Zapraszam do mnie <------KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama się ubieram na szaro, czarno i biało, bo nie czuję się dobrze w innych klorach. Ale jestem bardzo pozytywną osobą :)
    NOWY POST - KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ubieram się na czarno, biało i szaro, bo te kolory dodają mi pewności siebie i czuję się w nich świetnie (pomijając to że wszystkie do siebie pasują). Pomimo tego, że właśnie ubieram się ciemno, to jestem mega, a to mega, wesołą osobą! :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń