21 kwi 2015

Ktoś inny?

Hej
Ostatnio napisała do mnie Anita, czy chciałabym się wymienić postami. Zerknęłam na jej bloga i bardzo mi się spodobał, więc czemu nie? :)
Mam na imię Agata i mam 14 lat. Interesuję się najbardziej rysunkiem, ale bardzo lubię fotografie, modę i DIY. Najczęściej rysuje różne projekty strojów, wymyślone rzeczy lub odrysowuje coś znalezionego w internecie, gazecie, albo ze zrobionego przeze mnie zdjęcia. Używam kredek, długopisów, markerów i akwareli. Uwielbiam eksperymentować i łączyć techniki. Od małego rysuje i chyba nigdy nic mnie bardziej nie wciągnie. Mogę przesiedzieć cały dzień z kredkami w ręku i kartką na biurku coś tworząc :) 
Po połączeniu tych wszystkich pasji powstał właśnie mój blog. Staram się prowadzić go kreatywnie i przelewam tam wszystkie moje pomysły, które możecie oglądać.
Zapraszam
 
Poniżej kilka moich rysunków, DIY i zdjęć:








 
 

4 komentarze:

  1. Wow, przepięknie rysujesz :o :*
    http://maryelizabeth-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!! rysunki♥

    missstyle21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresował mnie Twój blog! Przy tej okazji zapraszam również do siebie :)MÓJ BLOG [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjjjeej jakie piękne prace!!
    Zaobserwowałam i zapraszam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń