29 mar 2015

Za co kocham wiosnę.

Hejka! Co u was słychać? Łooo zapomniałam. Bardzo chcę wam podziękować za ponad 95 obserwatorów, 7300 wyświetleń i 63 posty, ale nie o tym dzisiaj mowa.  Popisze troszkę o tym za co kocham taką piękna porę roku jaką jest WIOSNA! Jak już każdy pewnie wie wiosna już zaczęła się dość dawno i za chwilę święta wielkanocne.

Wiosna to pora roku gdzie zaczyna pojawiać się słońce i robi się coraz cieplej i oczywiście bliżej do wakacji.
 Zaczynają pojawiać się ślicznie wyglądające i pachnące kwiaty, które nadają koloru naszemu ogrodowi.

Za co kocham wiosnę.

Najlepszy czas do jazdy na rolkach, rowerze i deskorolce.
Coraz dłuższe i cieplejsze dni.
Ekstra wyjazdy z rodziną.
Ogród zaczyna nabierać kolorów.
Prace w ogrodzie.
Budzenie się przed szkołą z uśmiechem na ustach.
Poranny widok z okna na piękne słońce.
Brak chęci do nauki. :D
Spędzanie każdego wolnego czasu na świeżym powietrzu.

Jest jeszcze masa rzeczy za które kocham wiosnę, ale nie chcę was zamęczać.

Mam nadzieję, że post się podoba.






10 komentarzy:

  1. Również kocham za to wiosnę i nie tylko. Świetny post. ;)
    lady-kala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham wiosne za to ze nie ma ani za wysokiej ani za niskiej temp. ale za to sa pylki a ja mam alergie :(
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam wiosnę, głównie za to, że wszystko budzi się wtedy do życia, na czele ze mną. :) i nabieram ochoty do wyjścia spod kocyka pod którym spędzam prawie całą zimę. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię wiosnę a jeszcze bardziej lato :) śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również lubię jeździć na rowerze i rolkach.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję statystyk :D
    Ja kocham wiosnę za cieplejsze i dłuższe dni :3
    świetne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kocham wiosnę za zapach bzu, rumianku i trawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super post, chociaż patrząc teraz na nasza pogodę powinno być ,,za co kocham zimę tej wiosny'' ale to tam :D

    http://martha33.blogspot.com/ zapraszam, może Ci się spodoba! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie tylko ty kochasz wiosnę, co do Twojego komentarza u mnie : Jaka modelka haha to Tylko ja :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń