23 mar 2015

Rady

Hejka! Mam dla bloggerów kilka rad, których powinni się trzymać. Wiem, że ja tak naprawdę też jestem początkującą bloggerką jeśli można mnie tak nazwać, ale chcę powiedzieć co musi mieć blog, żebym na niego wróciła.


1. Zdjęcia! Zdjęcia to podstawa. Tak zdaję sobie sprawę, że nie każdego stać na dobry aparat itp, ale może coś pokombinować. Ekstra przerobić, zrobić jakiś kolaż i wyjdzie tak samo fajnie. Trzeba mieć tylko pomysł. Zdjęcia powinny być jasne, wyraźne, kolorowe i sympatyczne dla oka.


2. Przestań pisać emotikonki i staraj się unikać np takich zdań: Poszłam dzisiaj do Kaśki mojej laski i było tak żalowo xD. Taka treść NIE JEST FAJNA! Chyba nikt nie lubi czytać czegoś takiego. Woli zdania złożone, proste i schludne. Chyba każdy chce poczytać posty tematyczne i ładnie napisane bez używania :D XD ;*. Pisz z sensem. 


3. Wygląd! Blog według mnie musi być jasny, przejrzysty i ładny. Musisz się czym wyróżnić i dać coś innego niż każdy. Jak wchodzę na blog i widzę czarne tło i jakieś kolorowe literki od razu wychodzę bo bolą mnie oczy. Przepraszam no ale.. chyba można już sobie dopowiedzieć.


4. Nie rób czegoś takiego jak OBS-OBS i KOM-KOM. Lepiej mieć mniej obserwatorów takich którzy z własnej woli cię obserwują. 


Mam nadzieję, że post się podoba.
Może wy macie jakieś pomysły na następny post?

24 komentarze:

  1. Świetne rady. U mnie wygląda to dokładnie tak samo ;) Emotikonki jeszcze są dopuszczalne, bo sama ich czasem używam, ale zdjęcia, wygląd i pisanie z sensem "zaprasza" czytelnika i zachęca do powrotu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz całkowitą rację!! Najbardziej denerwuje mnie wymiana obserwacjami i komentarzami. Jeżeli chodzi o to że pisze się właśnie teksty tego typu, które przytoczyłaś również ich nie lubię.

    http://hot-schot.blogspot.com/ zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. dobre rady, zgadzam się pełno emotikonek i teksty typu żalowo, fajowo - odpychają! :) fajny post i super wygląd bloga, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Racja! Zgadzam się z tym w 100%!
    Zapraszam:
    http://magicloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rady !
    A co do kolorów nie moze być ich za dużo, strasznie bolą mnie oczy i nie mogę się skupić na czytaniu, masz rację :)
    Nie lubię jeszcze muzyki na blogach, czasami ledwo zawalu nie dostaje bo jest jakas rokowa piosenka 😯

    loves-styles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rady :) Post na pewno przydatny wielu osobom ;)
    Obserwuję i pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się Tobą całkowicie. Szczególnie ta wymiana obserwacjami.. ;x
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Super porady :) tez mnie denerwuje jak ktos pisze duzo emotikonek ;)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne porady :)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgodzę się ze wszystkim, ale co do pierwszego mam zastrzeżenie.
    Ja wolę zdjęcia, które w jakiś sposób odnoszą się do posta, a nie za przeproszeniem są bo muszą być.
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog :)
    mam prośbe zobacz mojego bloga i jak ci się spodoba to zaopserwój lub skomentuj
    http://najlepiejzprzyjacielem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem tutaj pierwszy raz i muszę Ci powiedzieć, że Twój blog mnie zaciekawił ;) piszesz krótko, sensownie i na temat ;D
    oczywiście zostawiam follow <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z haulem i #OOTD z kucykami pony! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się w 100% z tym co napisałaś. Nigdy nie czytam blogów które mają dziwny wygląd i tekst nie jest zbyt ambitny.


    www.little-crazy-dreams.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne i przydatne bardzo rady cudowny design :*

    http://makedo-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przydatne rady ;)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Megga blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    http://ssssanderxxxxvv.blogspot.com/2015/04/dresslink-wspopraca.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rady ;* Dla mnie przejrzystość i zdjęcia również najważniejsze :)
    Gdzie kupiłaś tą paletkę z kosmetykami? Jest cudowna.

    Alicja
    http://alaa5c.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. genialne rady :3

    http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo przydatne ^^

    http://Fidanzataa.blogspot.com <----- może zaobserwujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne rady,

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dobre rady, sama jestem ''początkującą blogerką'' i na pewno je wykorzystam! Prócz tego bardzo fajny wygląd bloga. Zazdroszczę! Z chęcią zaobserwuję :) POZDRAWIAM.
    olikk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń