22 mar 2015

Nareszcie wiosna.

Hejka! Co u was słychać? Jak już każdy wie wiosna nadeszła wielkimi krokami. Strasznie się cieszę ponieważ brakowało mi słońca, ciepłych dni i pięknej pogody. Ja jestem osobą, która każdą wolną chwilę spędza na świeżym powietrzu i nie ukrywam, że wiosna to moja ulubiona pora roku. Jednak chyba za bardzo poczułam "ciepły" klimat i rozchorowałam się. Ból gardła, katar nie dają mi spokoju. Za oknem śliczna pogoda, a ja muszę leżeć w łóżku z kubkiem gorącej herbaty i chusteczkami. Coś okropnego! Jeszcze na samą myśl o tym, że jutro szkoła boli mnie głowa i robi mi się nie dobrze, sama nie wiem dla czego. Do wakacji zostało 96 dni, więc muszę wziąć się ostro za naukę i oceny. Przepraszam, że dzisiaj pisze tak o wszystkim i o niczym, ale mam totalną pustkę w głowie i nie wiem co pisać.

+ Usunęły mi się  wszystkie zdjęcia jakie miałam i zostało tylko to jedno. 

7 komentarzy:

  1. Życzę Ci zdrowia <3 u mnie też jest super pogoda, ale jakoś też mnie nie ciągnie na zewnątrz haha
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. omg ale cudowny post omg jestem twojom najwienkszom fankom omg kiedy zlot w suszu? omg kocham cie omg

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog obserwuje :** i zapraszam do mnie na nowy post :) http://madzia-magdzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń