1 mar 2015

Igła i Nitka.

We wcześniejszym poście pisałam o mojej nowej pasji. Dzisiaj będzie kontynuacja tematu 
i co nieco o tym jak się zaczęło. 
Pewnego dnia udałam się na warsztaty z kursu szycia na które zapisała mnie mama. Byłam i nadal jestem najmłodszą osobą, która szyje w tej pracowni krawieckiej do której chodzę.Pewnie wydaje się to dziwne, że 14 latka ma taką pasję, a nie inną, ale lubię szyć. 
Kilka dni temu pojechałam z mamą właśnie do pracowni i otrzymałam od pani krawcowej 
bardzo dużo ścinek materiału i możliwe, że dostane jeszcze więcej. Strasznie się cieszę, że otrzymałam takie mały prezent, który tak strasznie cieszy, a na dodatek miło mi jest gdy widzę, że dużo osób, kóre się na tym znają chwalą mnie i mówią, że mam talent. Cudownie mieć taki początek i wiem, że nie każdy ma takie możliwości jak ja i taki początek. 
Następne warsztaty odbędą się chyba za dwa tygodnie na, które już jestem zapisana. Ciekawe co na następnych zajęciach będziemy tworzyć. 
Teraz jeszcze na zaczęłam szyć w domu ponieważ wybieram się z mamą na kiermasz wielkanocny, który odbędzie się u mnie w mieście i mam zamiar coś sprzedać. Tutaj macie kilka przytulanek, które uszyłam sama od początku do końca bez niczyjej pomocy. Mam wrażenie,że efekt jest genialny. Ten króliczek na poduszce zrobiła mama i kot zrobiła mama, ale mój był projekt. Napiszcie mi czy wam się podobają i czy byście kupili takie miśki dla swoich bliskich.
+są to moje pierwsze maskotki. 

27 komentarzy:

  1. Boskie *-* zwlaszcza ten 1szy projekt <3 ale ja gustuje bardziej w rózowych , pastelowych maskotkach typu kawaii=^-^=
    Zapraszam do mnie : ♥ http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/ ♥ *3*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne, jejciu!



    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale kochane *-* może zaczęłabyś je sprzedawać? Na pewno bym kupiła. 14 lat a taki talent? zazdroszczę♥

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubię szyć :3 królik w kwiatki cudny i podusia też świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny design i ciekawy post :)) Cudowny nagłówek. :)) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    http://katy-and-judyth.blogspot.com/2015/02/chcesz-miec-dugie-adne-i-zadbane-wosy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudowne maskotki!!:*

    OBSERWUJĘ - Liczę, że Ty zrobisz to samo! :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    Nasz blog - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczneeeee Obserwuje
    http://booksybooksyinietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne te maskotki!
    ja nie mam pojęcia o szyciu :/

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe *u*
    gaaba-gabaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne maskotki! Moja siostra też zaczęła ostatnio się interesować szyciem/wyszywaniem;)

    zaparszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne maskotki ♥ Masz bardzo ciekawą pasję, a ja niestety nie znam się na szyciu.

    Pozdrawiam :)
    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne rzeczy! Również czasami zajmuję się szyciem, ale w przeciwieństwie do Ciebie, kiepsko mi idzie :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurcze, jakie to śliczne! :) Fajnie, że zainteresowałaś się właśnie szyciem, można wyczarować cuda!
    Arleta! klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziś właśnie byłam w sklepie i widziałam prawie identyczne maskotki, śliczne są!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne naprawdę *-*
    Cudowny blog naprawdę mi sie podoba ;*
    Moze wpadniesz do mnie ? Dopiero zaczynam :*
    www.hhvgen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczne :o
    zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    http://lewcix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cuda, zdecydowanie masz talent!


    Dziękuję za twój miły komentarz i zapraszam na nowy wpis jeśli znajdziesz chwilkę: ___BLOG___

    OdpowiedzUsuń