7 mar 2015

Brak pomysłu

Dzisiaj kompletnie nie wiem jak zacząć o czym napisać i jakoś mam pustkę w głowie, wybaczcie. Napiszę może o tym co teraz dzieje się w moim życiu. Jak to poważnie zabrzmiało. 
Mam tak dużo nauki, tyle sprawdzianów, kartkówek, że moja głowa już nie daje rady i odmawia współpracy. 
Cały czas jest zmęczona i boli mnie głowa, na lekcjach usypiam, jakiś koszmar.
 Nie wiem czy ta zmienna pogoda daje siwe znaki, czy coś ze mną jest nie tak. Czasem dni są bardzo słoneczne, czasem pada śnieg i deszcz.
 Innymi słowy dobija mnie pogoda i ilość nauki, którą mam. Nauczyciele nie liczą się z tym, że materiału jest strasznie dużo i jeszcze dorzucają nam kartkówki z których dostaje same dwójki i trójki. 
Czasem mam chęć spać całymi dniami i nie wyłazić spod milusiej kołdry, ale trzeba. Tak sobie teraz pomyślałam, że może zrobiłabym jakiś morning routine. 
Nigdy wcześniej nic takiego nie robiłam, a może być to ekstra sprawa. 
Przepraszam, że dzisiejszy post jest taki o wszystkim i o niczym, ale no wiadomo dla czego. Zapraszam do czytania! 

+Przepraszam, że zdjęcia są mniejsze, ale nie wiem co się stało z jakością. 

10 komentarzy:

  1. Jeśli nie masz pomysłu co napisać to zapraszam do mnie na ostatni post, na pewno Ci pomoże :) Tak czasem bywa.

    http://laura-ss.blogspot.com

    (Mam prośbę, klikniesz w banner choies?)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też w szkole mam strasznie dużo nauki ... Bardzo ładne zdjęcia !
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo nauki i brak czasu na posta u mnie też się to zdarza, ale lepiej się tym nie przejmować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też w szkole dużo nauki, ale to chyba u każdego tak jest. :c
    http://lady-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedy nie wiem co napisać szukam inspiracji :) zdjęcia są śliczne! :* agata-musielak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    i-can-make-you-believe.blogspot.com
    może obserwacja za obserwację?
    zacznij a na pewno się odwdzięczę +jeśli masz sekundkę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki do ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie, w szkole również jest pełno nauki, no ale co poradzę to już nie jest podstawówka.
    Pozdrawiam <3!

    http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog bardzo mi się podoba
    będę tutaj częściej zaglądała pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie mam pomysłów na posty ;/
    Obserwujemy ?

    Pozdrawiam :*
    Poklikasz w linki z choies ?
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń