13 mar 2015

Aktywnie przez życie.

Ostatni uświadomiłam sobie, że nie ma dnia gdzie nie spędzam wolnego czasu na świeżym powietrzu. Trochę to zabawne, ale zawsze boli mnie głowa kiedy nie mam czasu wyjść na spacer z psem, pograbić liście itp. czyli świadczy to o tym, że muszę spędzać czas na dworze. 
Moim postanowieniem noworocznym było bieganie, ale chyba zacznę od "cieplejszych" dni, bo jakoś teraz trochę zimno i nie fajnie. Lato, wiosna i jesień u mnie są strasznie aktywne. Jeżdżę na rolkach po godzinie lub dwie dziennie i dzięki temu zauważyłam, że wiadomo mam większą kondycję i strasznie umięśnione nogi. Już od jakiś dwóch miesięcy dzień w dzień z rana  dojeżdżam do autobusu, a później do szkoły. Powiem każdemu o każdej porze dnia i nocy, że prowadzenie zdrowego trybu życia jest strasznie pożyteczne i przyjemne. 
Może teraz trochę o jedzeniu. 
Tutaj trochę gorzej ponieważ ja jem strasznie nieregularnie. Często nie mam czasu lub mi się nie chce, ale wygląda to tak, że strasznie podjadam z nudów. W lato kiedy będzie więcej ruchu to pewnie nie będę jadła prawie nic i ani w tą ani w druga. O zdrowym żywieniu wiem tylko to, że powinno się jeść 5 razy dziennie. To jest moja cała wiedza na ten temat. Jeszcze pominęłam trzeba dużo jeść warzyw i owoców. Ja jem wielkie ilości owoców i warzyw, każdego rodzaju. Można z owoców tworzyć ekstra soki, sałaki i jakieś słodkości. Może kiedyś dodam post o jakimś Diy z owoców czy coś takiego. Jeśli podoba wam się ten pomysł to skomentujcie. 
A wy jak dbacie o zdrowie? 

19 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz <3 ja nie lubię biegać, ćwiczę wieczorkiem :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem strasznym leniuchem i cały czas siedzę w domu :)

    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne zdjęcia :D
    pozdrawiamy :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja czasami ćwiczę, supcio zdjęcia!:*

    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Ja aż tak często z domu nie wychodzę, ale również lubię spędzać czas na świeżym powietrzu. :)
    lady-kala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia :-)
    Bardzo dobrze, że dużo czasu spędzasz na świeżym powietrzu, z jedzeniem już gorzej ale sama tak mam :-P Nie jem regularnie i zdarza mi się podjadać ale jak organizm sam się domaga to co zrobić :-D
    Pozdrawiam

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie , że twój czas głownie na swierzym powietrzu.
    Śliczna jesteś .
    http://noowosadka.blogspot.com/
    Czekam na komentarz ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem typowym leniem i niestety bark mi jakiejkolwiek motywacji ;p Świetne zdjęcia :)
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Najgorzej jest mi zrezygnować ze słodyczy :P ale chodzę na siłownię, biegam i zaczynam mieć mięśnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kwiaty!:) Ja już od dłuższego czasu zdrowo się odżywiam, jednakże na ćwiczenia nie mam czasu :(
    nolly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja codziennie chodzę na spacery i staram się zdrowo odżywiać :)
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż.
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak samo jak ty mam zamiar iść pobiegać, kiedy będzie cieplej na dworze :D
    Bardzo fajne zdjęcia ;)

    http://maddie-madzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zamiast biegania wolę jazdę na rowerze :)
    Zapraszam serdecznie do mnie:! http://smileforcat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja staram się dbać o zdrowie, ale życiem trzeba się przede wszystkim cieszyć :)


    Dziękuję za Twoją wizytę u mnie i zapraszam na nowy wpis z porcją wiosennych zdjęć:Blog-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post :*
    Mam prośbe, poklikasz u mnie w linki na blogu? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny post zapraszam :)
    http://jula-jagi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Heej, cudowny post i śliczne zdjęcia :)
    A może obserwacja/obserwaja? ♥
    Odezwij się u mnie, zapraszam niki9696.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na mojego bloga --->
    nyciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń