10 sty 2015

Trochę spóźnione.

Dzisiejszy tytuł jest dość tajemniczy, ale o to mi chodziło. Pierwsza sprawa kolejny post postaram się dodać w poniedziałek, lecz nie obiecuję. Dobra przejdźmy do konkretów. Dzisiejszy post będzie o tym co dostałam od "mikołaja", wiem trochę późno to dodaję, dla tego taki tytuł. No więc tak święta, właśnie święta minęły mi spokojnie, bez większych wrażeń. Przejdę do zdjęć. 
Uwaga! 
Dzisiaj zasypię was zdjęciami. 

1.dostałam taką skrzynkę na drobiazgi.
2.Naszyjnik z kotem.
 3.nauszniki.
 4.perfumy (szkoda, że z Violetty, ale ładnie pachną.:D) pomadkę i świecznik.
 5.kubek(jak jest ciepła herbata to noc zmienia się mu na czerwony) i ogrzewacz do rąk.Bardzo przydaję się w mroźne dni.
 
Niestety zapomniałam jeszcze o kilku rzeczach, ale juz trudno. Wiadomo jeszcze dostałam pieniądze jak co roku. Do następnego posta! Bajo!

Ps. Przepraszam za jakość zdjęć, ale nie wiem co się stało. 

6 komentarzy:

  1. naszyjnik super ;) i kubek mistrzowski ;)
    http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny naszyjnik :))
    miałam podobne nauszniki :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Moja imienniczka :)
    ładny naszyjnik.

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. z tych rzeczy co dostałaś, najbardziej podoba mi się naszyjnik. ale widząc po komentarzach nie tylko mi! :)
    zapraszam do siebie, komentuj i obserwuj http://martha33.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ojejku ♥ zakochałam się w tym kubku :) Boże jaki piękniutki :)
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń