31 gru 2014

Podsumowanie i postanowienia nowo roczne.

Hejooo!!!!!!
Już za prawie 6 godzin przywitamy nowy rok..JUPPPI!
Już od 7 stycznia w szkołach znów zacznie się pisanie starej daty w zeszytach zamiast nowej 2015.
Oj, ale już chyba taka kolej rzeczy.
Podsumowując ten rok minął dość spokojnie, ale mam nadzieję, że następny minie zdecydowanie lepiej..
Już w kwietniu odbędzie się rok mojego bloga i na tą okazję mam zamiar przygotować może mały konkursik, ale jeszcze prawie 3 miesiące więc spokojnie.
Właśnie za oknem już słyszę petardy,fajerwerki i szczekanie psów. Właśnie mam bardzo dużą prośbę, żebyście nie zapominali o swoich pupilach i schowali je
w ciche i spokojne miejsca. Taka wielka prośba.:)
Moje postanowienia nowo roczne:
*Mam zamiar dodawać post przynajmniej 2 razy w tygodniu.
*Zacząć biegać, podobno poprawia to samopoczucie.
*Lepiej skupić się na nauce.
*Realizować swoje marzenia.
*Zdecydowanie zacząć oszczędzać.:D


TAK PRZY OKAZJI ŻYCZĘ WAM ŚWIETNEJ ZABAWY W SYLWESTER.






5 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki abyś wytrwała w postanowieniach:) Śliczny wygląd!
    Pozdrawiam,
    http://pozytywne-by-zuza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No powodzenia w postanowieniach :)

    http://byjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobne postanowienia ahaha

    OdpowiedzUsuń