1 lis 2014

Happy Halloween


Hejoo! Jak wam minęło HALLOWEEN?
Dla mnie to święto jest tylko i wyłącznie świetną zabawą malowania twarzy, przebierania się nic po za tym. W tym roku, jak co roku umalowałam się za nie wiadomo co i chodziłam od furtki do furtki mając nadzieję, że dostane jakieś słodkości. Pamiętam jeszcze z wczorajszego dnia jak na jednej furtce napisane było 

"NIE OBCHODZIMY HALLOWEEN, OBCHODZIMY ŚWIĘTO WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH" rozumiem takie coś i nie mam z tym żadnego problemu. 
Zawsze jak domownicy nie mają cukierków robimy psikusa, a w  tym wypadku owijaliśmy bramy papierem toaletowym i sypaliśmy mąką pod furtki. Taki malutki psikus!
Jednak na małą ilość domów uzbieraliśmy dość sporo słodyczy. Było nas 8. Już nie mogę się doczekać jak w następnym roku będzie halloween i napiszę na blogu post o tym. 






-ANITA

8 komentarzy:

  1. Super! Obserwuję :) Będę wpadać częściej ;33 Zapraszam do siebie ( dopiero zaczynam ) ----> http://littlesmiley22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz super blog i zapraszam częściej :)

      Usuń
  2. Super post ;)

    http://aikoblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Halloween dla mnie też jest tylko zabawa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i właśnie takiego powinno się być zdania :)

      Usuń
  4. Ja nie chodziłam na Halloween ale czekałam na innych z cukierkami :D
    Zapraszam :Click ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog:) zapraszam na klasa4spc.blog.pl

    OdpowiedzUsuń