26 lis 2014

DIY

Cześć i czołem! Nie zacznę tak jak przecięta blogerka i nie będę przepraszała za to, że nie było mnie tak długo, ale wydaje mi się, że moim czytelnicy mi wybaczą.
Dziś przychodzę do was z postem który pojawi się pierwszy raz na moim blogu. Sam tytuł mówi co to będzie. Tak przygotowałam DIY może to trochę dziwnie szczerze nie wiem dla czego, ale moja rodzina jak i przyjaciele widzą mnie jak robię DIY. Wcześniej uważałam, że nie ma się czym chwalić bo to jest brzydkie, ale co mi szkodzi.
No więc  tak na początek przygotujcie


*brystol
*nożyczki
*ołówek 
*klej
Następnie wytnijcie kształt swojej zakładki. Moja jest taka:

Potem wytnijcie choinki i pni. Tylko uważajcie aby choinki nie były za wielkie :D


 Po wycięciu rzeczy przyklejcie  na swoją zakładką. Na sam koniec użyjcie dziurkacza i zróbcie dziurkę na samej górze brystolu. Ja dodałam jeszcze wstążkę.


To jest takie moje małe świąteczne DIY. Mam nadzieję, że wam się spodoba i liczę na dużo komentarzy. 

6 komentarzy:

  1. Kartki są piękne :) wydają sie być proste , ale są bardzo urocze moim zdaniem , na pewno je wykonam :)
    Super DIY aby tak dalej :)
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie :)
    http://but-your-faith-in-me-was-so-clear.blogspot.com/2014/11/tangle-teezer-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo za miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, ciekawy pomysł na pierwsze świąteczne DIY, z chęcią zrobię sobie taką zakładkę do książki!

    Serdecznie zapraszam na mój blog- klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na zakładki do prezentów! :D
    na pewno wykorzystam, dziękuję :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie to wygląda<3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam,u mnie konkurs:)

    OdpowiedzUsuń