3 paź 2014

Jesień?!

Tak wiem jestem trochę opóźniona ponieważ jesień rozpoczęła się już 21 września. Uwielbiam tą porę roku lecz nie wiem dla czego..Jest w niej coś takiego co kocham, może to, że na dworze wtedy roi się od kolorów.Tutaj żółty, tam czerwony, a jeszcze gdzieś indziej pomarańczowy..Nie będę was kolejny raz zanudzać, że mam bardzo dużo nauki i tak dalej. Niedawno wybrałam się na ostatni pokaz Fontann w Warszawie, coś niesamowitego!! Nigdy wcześniej nie widziałam czegoś tak pięknego. Leciała odpowiednia muzyka do "filmu" pokazanego na wodzie. Woda z fontanny pryskała w każda stronę. Pokaz trwał może z 1 godzinę, ale było warto poświęcić tą chwilkę. Łapcie parę zdjęć:)






4 komentarze:

  1. Naprawdę śliczne zdjecia !!
    Śliczna ta fontanna w Warszawie .
    Zapraszam do mnie na nowy post .
    http://but-your-faith-in-me-was-so-clear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, ja nie lubię jesieni. Pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń