1 paź 2014

A little about me!

Hej!! Trochę dawno mnie nie było ( chyba z 9 dni).UPS!!Mam nadzieję, że teraz wam to jakoś wynagrodzę. Nic nie dodawałam ponieważ nie miałam zwyczajnie czasu, tyle lekcji. 
--------------------------
Jak napisałam w tytule trochę wiadomości o mnie.:D
*trochę o mnie: Na imię mam Anita,urodziny obchodziłam parę dni temu dokładnie 25 września. Mam teraz 14 lat i chodzę do 2 klasy gimnazjum.Mam 154cm wzrostu. Jestem "malutka" (nie lubię tego stwierdzenia)


*moje pasje: Moją straszną pasją jest sztuka i ogrody. Kocham oglądać  obrazy albo słuchać nietypowej muzyki, a z ogrodami to inna bajka. Mam zamiar studiować architekturę krajobrazu.Moje największe marzenie.


Jestem skromną, ale szczerą osobą która nie przejmuje się zdaniem innych. Mówię to co mi ślina na język przyniesie. Mam przyjaciół tyle ile potrzeba. Zawsze mogę na nich liczyć. To tyle o mnie.. Trochę tego mało, ale nie lubię pisać o sobie.


Mam nadziej,że was nie zanudziłam na śmierć.:D

1 komentarz: