17 paź 2014

12 Przypadkowych pytań.!

Jaka jest Twoja ulubiona część garderoby?
Hymm… moją ulubioną częścią garderoby są zdecydowanie spodnie i koszulki..
 Co Ci się w sobie podoba a co nie?
Podoba mi się to, że nie owijam w bawełnę i jestem miła, a nie podoba mi się to, że jestem szczera i chamska.
 Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Zdecydowanie bez żadnego zastanowienia jest to wiosna, ponieważ robi się już cieplej.
 Do jakich fandomow należysz?
Należę do Julganators.
 Masz swoja internetowa przyjaciółkę/dobra koleżankę?
Mam 2 internetowe przyjaciółki i pełno znajomych.
Czym się interesujesz?
Interesuję się architekturą krajobrazu, trochę modą.
Czym jest dla Ciebie blogowanie?
Blogowanie to moje życie. Nikt się nie wtrąca jak pisze i o czym. To kawałek mojego świata.
Czy Twoi znajomi wiedzą o Twoim blogu?
Wydaje mi się, że wiedzą..
Jaka jest Twoja Ulubiona blogerka?
Jessica Mercedes, By-Julqa,.
Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Tak naprawdę to nie pamiętam. Pomyślałam, że może to fajny pomysł na spędzanie wolnego czasu.
 Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Plastyka i biologia.
Czym/Kim się inspirujesz.

Inspiruję się ludźmi i przedmiotami które mnie otaczają. 





4 komentarze:

  1. Świetne inspiracje :)

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie pytania nie typowe , nawet nie które musiałam sobie nawet zapisać :)
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie cieplutko :)
    http://but-your-faith-in-me-was-so-clear.blogspot.com/2014/10/review.html

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne pytania, a inspiracje super :)

    klikniesz w link w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne odpowiedzi, miło się czytało i świetne zdjęcia wybrałaś do postu ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń