1 wrz 2014

Takie mini spotkanie


Po długiej przerwie wracam. Właśnie zaczął się ten okropny rok szkolny. Bardzo powoli przyjmuję do wiadomości, że już jutro zacznie się to wczesne wstawanie i brak czasu na odpoczynek. Jak wiadomo jestem dzieckiem internetu czyli co dziennie muszę sprawdzić co dzieje się na "fejsie" i dodawać posty. Szczerze nie wiem jak to pogodzę z nauką, ale jakoś muszę.





Nawiązując do tytułu 31 Sierpnia 2014 roku dokładnie wczoraj odbyło się spotkanie z Julią Janulewicz w złotych w Warszawie. Oczywiście byłam. Pogadałyśmy z nią, wypiłyśmy szampana ponieważ Julia miała wczoraj urodziny (dla nie wtajemniczonych), było po prostu cudownie. Jak już na koniec żegnałyśmy się z Janu przytulasem to myślałam, że jej nie puszczę. Przypuszczam, że już jej nie zobaczę dla tego chciałam ją tak mocno przytulić. Macie parę zdjęć z Janulką.

3 komentarze:

  1. Może wspólna obserwacja?(odpowiedz u mnie):*!
    http://bigeers.blogspot.com/
    Zazdroszczę! Julaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. widać, że było bardzo sympatycznie! :D
    co powiesz na wzajemną obserwację? :) Daj znać u mnie.
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń