7 wrz 2014

Nie przejmuj się zdaniem innych.



Cześć. Jak wam mija weekend?? Mi osobiście cudownie, świeci słońce, jest ciepło. Czego chcieć więcej.
--------------------------------
Zauważyłam, że strasznie dużo ludzi ocenia człowieka po wyglądzie. Jeżeli koś ma własny styl i wyróżnia się z tłumu już jest skreślony. Wiadomo są ludzie tacy którzy chcą być inni niż wszyscy (ja się do nich zaliczam), ale są też tacy którzy zachowują się jak „gimbusy”. Piszą ‘o boshe’ i takie różne. Strasznie mnie to denerwuje. Jak poszłam w piątek do szkoły ubrana inaczej niż każdy to jedna z moich koleżanek powiedziała, że wyglądam jak babcia. :D. Jakoś się jej zdaniem nie przejęłam bo ważne, że mi się podoba. Tak jest ze wszystkim ja się cudzym zdaniem nie przejmuję, inaczej mówiąc mam ich gdzieś.
----------------------
Tak też powinno być z wami. Nie słuchajcie ludzi, którzy was krytykują..

Miłej niedzieli.!!



4 komentarze:

  1. Też uważam, że nie warto przejmować się opinią innych. Zawsze trzeba być sobą :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, że toś ma takie samo zdanie ja ja :)

      Usuń
  2. Jaka slicznotka <3

    http://byjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się wydaje, że po prostu ludziom brak odwagi. Oryginalność jej potrzebuje, a wtopienie się w tłum - nie. Dlatego krytykują innych.

    OdpowiedzUsuń