11 wrz 2014

Może pomożecie!??

Tak na początek wieczornego czwartku HEJ!! Już bardzo dawno nie pojawił się żaden post, ale wiecie rok szkolny i te sprawy.. Mam cudowną wiadomość może na wszystkich nie zrobi to wrażenia ale dostałam z niemieckiego 4+ z wyrażeń po niemiecku. Strasznie się ciesze, że ten rok szkolny zaczął się w taki dobry sposób.



Tak więc mam takie małe pytanko czy może chcecie jakiś konkretny post na moim blogu. Będę bardzo wdzięczna jeżeli potratujecie moje pytanie na serio i poważnie.. Chciałam powiedzieć też, ze następny post będzie o moich ulubionych blogach albo o 2 internetowych przyjaźniach.:)






4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, chętnie poczytam o internetowych przyjaźniach

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło się czyta Twojego bloga! Uważam że ten post jak i look jest bardzo udany :) Oby tak dalej !
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    http://malwina-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń