19 wrz 2014

Miło spędzony dzień




Jak wam mija dzisiejszy dzień??? Ja  przyznam,że mi bardzo dobrze wręcz super. Trochę mniej super pod względem szkoły, ale da się przeżyć. Dziś miałam dwie kartkówki o których dowiedziałam się wczoraj o godzinie 20:00 od koleżanki, nie miała więc jak się przygotować. Napisałam tylko to co zdołałam się nauczyć i zapamiętać z lekcji choć było to bardzo trudne. Jedna kartkówka była z niemieckiego z 42 wyrażeń (masakra), druga natomiast z matematyki z potęgowania ale musieliśmy bardzo szybko napisać. Pani od razu zbierała kartkówki po ostatnim przykładzie.
Chciałabym też napisać o wspaniale spędzonym dniem z przyjaciółką, która dopiero teraz uczy się jeździć na deskorolce. Dziś kupiła ją od takiego chłopaka i strasznie się nią jara i kazała mi coś wstawić na bloga o niej. Z mojej przyjaciółki o niezły krejzol powiedziała mi zdradzę wam w sekrecie że dla tej deski (longboard) zrobi łóżko do spania.:D Dam wam parę zdjęć jak Julka się oczy a ja ją szkole.:D .Ja tak serio to też za wiele nie umiem.




7 komentarzy:

  1. Przepiękna moja ! <3 :)

    http://byjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tu jestem tylko na dwóch zdjęciach :D <3 ale dziena

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia , dzień jak każdy inny spokojny :)
    Zapraszam na francuską biel i czerń w mojej stylizacji .
    http://but-your-faith-in-me-was-so-clear.blogspot.com/...

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie że dzień się udał :))
    super zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też strasznie jaram się deskami, ale jakoś nigdy nie mogłam się zebrać, żeby zacząć uczyć się jeździć. : )

    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przełam się i zacznij jeździć. To świetna zabawa :)

      Usuń