5 wrz 2014

Hej!!!! Tak strasznie długo ciągną się te dni, że chyba zaraz nie wytrzymam. Cały czas dom, szkoła,dom, szkoła i tak cały czas. Dziś jednak miałam dzień w których strasznie wypoczełam. Pojechałam na zakupy tak zwany "shopping" z przyjaciółką. Serio to nic takiego łał, ale jeśli byłam zmęczona już lekcjami i wgl to uważam, że to był dobry pomysł z wybraniem się gdzieś dalej niż szkoła. Mam już do nauczenia się 84 słówek z niemieckiego i w następnym tygodniu kartkówkę z tego.. Tak po za tym moje urodziny są równo za 20 DNI.! Już się nie mogę doczekać "hot" 14.
Tak po za tym chcę opowiedzieć wam trochę o zdolnościach mojej mamy. Moja mama robi 
biżuterię, ubrania i ozdoby na szydełku. Jest to mega żmudna i pracochłonna praca. Chyba jest to jej 
wielkie zainteresowanie. Teraz jest strasznie zafiksowana na ozdoby świąteczne np: bombki, aniołki i różne takie pierdoły. Macie stronę fejsa mojej mamy.. Może wam się coś spodoba :) 
sorki za jakość zdjęcia..
Mamusi strona

3 komentarze: