13 sie 2014

Hymmm


CZEŚĆ! Dawno mnie już nie było na blogu, strasznie mało się udzielałam a to przez to, że nie miałam dostępu do internetu. Szczerze mówiąc dobrze zrobiła mi ta rozłąka od internetu i bloga.
-------------------------
Mama z siostrą odebrały mnie i kuzyna z PKP późnym wieczorem we wtorek więc jak przyjechałam to byłam tak zmęczona podróżą, że od razu zasnęłam.
---------------
Dzisiaj wszyscy razem wpadliśmy na pomysł, aby pojechać do Łazienek Królewskich. Wiadomo nie jest to wielka frajda ale to miejsce, te parki tak relaksują i wyciszają człowieka, że nie chce się wychodzić z taki pięknych miejsc. Właśnie trafiliśmy na Festiwal Lampionów Chińskich.

Coś cudownego.:) Macie parę zdjęć .







14 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia, też byłam w Łazienkach. zapraszam

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie byłam w Łazienkach jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. olivee-blog to bardzo polecam, aby się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszcze zobaczenia tych pieknych lampionow, mialas szczescie ;)

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze chciałam zobaczyc te lampiony :3
    świetne zdjecia :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję bardzo:) Macie jeszcze czas na zobaczenie tych lampionów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam w Łazienka Królewskich tylko raz z moją klasą na wycieczce. Następnym razem zadbaj o to, żeby zdjęcia były w miarę dużo, bo tu ostatnie w porównaniu z pierwszymi są malutkie ;)
    zajaczek111.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. dobra następnym razem postaram się aby były większe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super tam jest tak się można zrelaksowac :) powiększ następnym razem zdjęcia aalbo edytuj post i daj ich rozmiar na duże !

    XCCDV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym zwiedzić tamto miejsce :) Śliczne zdjęcia.
    zapraszam do mnie -> http://neilastyle.blogspot.com/
    może skomentujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia :)
    http://byaniablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń