19 lip 2014

Rzeczy, które sprawiają mi uśmiech


Cześć i czołem. Zacznę o tym, że jutro jadę sama do Koszalina nad morze,trochę się obawiam.:( Nigdy nie jechałam 9 godzin sama samiuteńka w autokarze..Oglądałam już pogodę i ma być strasznie gorąco (nie wiem czy przeżyję:D). Moja mama tak strasznie przeżywa to,że sama jadę i nie wiem czy wytrzyma ten stres przez 9 godzin.:D Jadę sama ponieważ mam tam ciocie i moja mama nie dostała urlopu w pracy a siostra pracuję w GRYCANIE i wyjeżdża na woodstock 2014, więc nie wiem czy przez 3 tygodnie będzie jakiś post:(. Mam nadzieję,że będzie taka chwila na napisanie posta w telefonie. Macie tu rzeczy Które sprawiają mi radość:) 




☼przyjaciele☼koktajle☼muzyka☼filmy☼rodzina☼przyjaźń☼Justin
☼beliebers☼słońce☼mcdonald☼tumblr☼youtube☼truskawki☼koty☼psy
☼uśmiech☼wystrój☼ćwiczenia☼bieganie☼bbrzuch☼blogowanie
☼lato☼arizona☼rower☼facebook☼rolki☼deskorolka☼spacery☼spódniczki☼

6 komentarzy:

  1. Oreo? :) Baw się dobrze i wpadnij też do mnie, jeśli masz czas
    http://stylbycia.blogspot.com/2014/07/2-for-u.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia ;))
    ciekawy post :3
    baw się dobrze nad morzem ;))
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie się boję sama jechać :( ale dziękuje za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy. Mi radość sprawiają dobre rzeczy takie jak pasje, rodzina ;)

    OdpowiedzUsuń