28 cze 2014

MOJA PASJA



Hej,
Dzisiejszy post jak sam tytuł mówi będzie o mojej pasji. Właściwie przed chwilą wstałam i pierwsze, co to weszłam na bloga żeby coś napisać. Jedną z moich pasji jest projektowanie ogrodów oraz ubrań. Zawsze jak nie mam, co robić sięgam po ołówek i kartkę. Mam już w głowie np: projekt ubrania i jak próbuję go przenieść na papier to wychodzi zupełnie coś innego, co nie zawsze jest dobre.. W przyszłości bardzo chcę zostać architektem krajobrazu, dlatego powinnam dobrze umieć matematykę, ale nie idzie mi ona najlepiej.:D W ogrodzie potrafię przesiedzieć cały dzień rozmyślając i tworząc sobie w głowie jak bym kiedyś zmieniła to miejsce. Mam strasznie bujną wyobraźnię…
Drugą z moich pasji jest czytanie książek. Mało osób w moim wieku potrafi „przysiąść” do książki i zacząć czytać. Czytaniem zaraziła mnie mama, a także siostra, one strasznie dużo czytają (tak samo jak ja). Dzięki czytaniu rozwija się wyobraźnia, co jest na pewno dobrą stroną.
WY JAKIE MACIE PASJE?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz