2 cze 2014

Mój idol - Justin Bieber

HEJ KOCHANI!
Belieber jestem już ponad rok ,ale czuje jak bym była ją od zawsze. Często każdy się mnie pyta co widzę w Justinie...Odpowiadam im że to co  robi jest cudowne.Justin nigdy nie rezygnował z marzeń.Jako dziecko grał na gitarze i zbierał pieniądze .....:( Każdy mówi że on jest taki zły bo ludzie nasłuchali się tego w mediach..Szkoda że nie potrafią zobaczyć tego jakie ma wielkie serce,jak bardzo pomaga ludziom.


Codziennie spotykam się z "hejtami" na nasz fandom,mnie czy samego Justina.Gdy słyszę że ktoś mówi coś nieprzyjemnego na ten temat  od razy serce podpowiada mi, że muszę "wtrącić swoje dwa grosze". Strasznie mi wtedy przykro jak słyszę jakieś głupie teksty.Mam nadzieję że coś może kiedyś się zmienni.
NEVER SAY NEVER

1 komentarz:

  1. Pedał, bo co? Bo dba o siebie? Bo nosi rurki? Bo ma grzywkę? Bo lubi w dupe?

    OdpowiedzUsuń