19 cze 2014

8 DNI



Hejka
Tylko 8 dni do WAKACYJNEGO szaleństwa. Mój blog z lada dzień ma coraz więcej wyświetleń już teraz jest powyżej 500!!!!  
Obserwatorów dość mało ,ale już 2 mi przybyło hehe. W ciągu dzisiejszego dnia było 66 wyświetleń to dla mnie ogromny sukces i radość. Zakończenie roku szkolnego już 27 Czerwca w piątek i trochę mi smutno opuszczać moją klasę na 2 miesiące.:(

Wakacje już mam zaplanowane, ale wiadomo, że jakiś wyjazd jeszcze dojdzie do „planu”. Wy też  macie już zaplanowane wakacje??




8 DNI :-)



4 komentarze:

  1. U mnie na blogu dzisiaj wyszło 7 dni, bo piątku nie liczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie chce wakacji ;c
    zapraszam do klikania --> http://krowokwiat.blogspot.com/2014/06/persunmall.html to dla mnie bardzo ważne!

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie dla tego że kończysz 6 klasę i nie chcesz się rozstawać z przyjaciółmi??? Znam to :)

    OdpowiedzUsuń